
Cum să faci din experiența clienților tăi un avantaj competitiv
30 de probleme și soluții practice
Un ghid al antreprenorilor pentru clienți mulțumiți, un ebook care îți arată cum să declanșezi recomandările.
30 de probleme
75 de pagini
soluții pas cu pas
Știi că ai un produs bun, daaar...
- Clientii vin o dată și apoi dispar
- Primești recenzii mixte și nu știi ce să corectezi și pe cine să crezi
- Simți că alergi după fiecare client nou cu reduceri și bonusuri
- Când te uiți la competitori, parcă ei cresc mai repede și au mai multă vizibilitate
- Iar bugetul e din ce în ce mai mic și nu știi ce să faci cu el ca să facă diferența

Real vorbind?
Nu produsul te trage înapoi, ci experiența pe care o au oamenii cu tine, de la primul contact până după achiziție.
Majoritatea piețelor sunt aglomerate
și majoritatea produselor și a prețurilor din acestea sunt aproape identice.

Ceea ce te diferențiază azi nu e reducerea de preț, ci cum se simte clientul în interacțiunea cu tine.
O experiență clară, fluidă și atent construită declanșează trei lucruri pe care orice afacere mică și le dorește:
- Recomandări: oamenii vorbesc despre tine.
- Recurență: clienții se întorc la tine
- Un marketing care se face singur: pentru că experiența clientului devine parte din povestea brandului
Ebook-ul "Cum să faci din experiența clienților tăi un avantaj competitiv"
Am adunat în acest ghid 30 de probleme subtile, dar frecvent întâlnite care îți alungă clienții fără să-ți dai seama.
N-ar fi fost util dacă nu arătam și soluțiile practice ca să le corectezi, așa că m-am asigurat că (1) pun soluții clare, ușor de implementat și (2) explic și de ce funcționează fiecare în parte.
Exemple reale de “așa nu” din industrii variate (servicii, e-commerce, branduri personale).
Soluțiile sunt explicate pas cu pas și pot fi aplicate imediat.
Înveți cum să optimizezi procese deja existente, fără bugete mari de publicitate.
De ce scriu eu despre asta?
Sunt Oana Zosim,
strateg de marketing
Am lucrat cu antreprenori extrem de implicați care simțeau că fac TOTUL „corect”, dar tot pierdeau clienți.
Am stat ore în șir la telefon cu ei ca să ascult și să rezolv problemele de orgazinare internă – că multe pornesc de aici.
Am văzut în ultimii 10 ani, cum detaliile aparent minore fac diferența dintre o afacere care se chinuie și una care are clienți loiali și recomandări.
Am lucrat și crescut eu însămi, în primii 3 ani de freelancing doar din recomandări, dar niciodată de la rude, prieteni sau cunoștințe.
Am scris acest ebook nu doar ca să vezi scenarii reale în care problemele tale apar și la alții, ci ca să afli și care sunt metodele de a le depăși și de aface din experiența clientului un avantaj competitiv pentru tine – acel ceva care să te diferențieze pe piață.

Ce cuprinde ebook-ul pe scurt?
Cele 5 capitole ale ebook-ului sunt construite pe o singură structură simplă și practică pentru a putea citi în ce ordine vrei, în ritmul tău, fără să pierzi logica: Poveste → Cum reacționează clienții → Cum apare problema comună → Soluția aplicabilă.

Capitolul 1: Primul contact
De la site și mesaje online până la primele interacțiuni: unde pierzi atenția clientului din primele secunde și cum o câștigi înapoi.
Capitolul 2: Procesul de cumpărare
Ce îl face pe client să abandoneze coșul sau să se răzgândească în ultimul moment. Soluții practice ca să simplifici și să creezi încredere.
CAPITOLUL 3: Livrare și experiența cu produsul
Greșeli logistice, retururi complicate sau lipsa de feedback după livrare. Cum să transformi livrarea într-un moment memorabil.
CAPITOLUL 4: Interacțiunea umană
De la angajați nepregătiți la vânzare agresivă sau favoritisme. Cum se simt clienții tratați inegal și cum corectezi rapid aceste situații.
CAPITOLUL 5: Post vânzarea și organizarea internă
Onboarding, feedback ignorat, lipsa comunității sau haos în procese. Cum se reflectă organizarea internă direct în experiența clienților.
PLUS+ 1 BONUS pentru
analiza website-ului tău
Primești GRATUIT un instrument interactiv de auditare în Google Sheets care îți indică instantaneu unde este problematică experiența clientului pe site-ul tău.
Îl poți folosi astăzi ca să verifici dacă site-ul tău inspiră încredere sau îi face pe clienți să îl închidă și să uite de tine.

Investiția ta
Cumperi un ghid practic care te ajută să înțelegi cum să transformi experiența clienților într-un adevărat avantaj competitiv, mai ales într-un context economic nefavorabil.
Primești 30 de probleme reale, cu soluții aplicabile imediat, plus un bonus – checklistul de auto-audit pentru site-ul tău. Cu el poți să faci primul pas aplicat pe afacerea ta.
Dacă ar fi să cauți aceste răspunsuri prin consultanță punctuală, ar costa peste 5000 lei. Aici, ai totul structurat într-un singur loc la un preț accesibil.
Investiția ta: doar 168 LEI
Acest ebook este pentru tine dacă:
- Ai o afacere mică și vrei clienți care revin fără să dai reduceri la nesfârșit
- Îți plac ebook-urile practice, nu doar cu teorie complicată
- Vrei să ai clienți care să te recomandă
- Te gândești la afacerea ta ca o activitate pe termen lung
- Clienții pe care îi aveai odată s-au împuținat
- Îți dorești să te diferențiezi de competiție, dar ți-e dificil pentru că ai produse asemănătoare


dar, nu este pentru tine dacă:
- Ai deja procese solide de Customer Experience și măsori constant loialitatea.
- Crezi că experiența clienților nu contează, atâta timp cât produsul e bun.
- Cauți rețete magice de marketing fără efort.
- Crezi că e suficient să trimiți produse gratuite în pachete
Întrebări frecvente
1.Ce invăț din acest ebook?
Cel mai important lucru pe care îl înveți este cum să transformi experiența de cumpărare într-un avantaj competitiv.
2.Pot aplica soluțiile la AFACEREA MEA?
Da. Scenariile și exemplele scrise sunt din industrii diferite doar ca să poți privi detașat și cu adevărat obiectiv asupra lor. Sunt sigură că unele te vor înfuria de-a dreptul. Totuși, sunt probleme universale, uneori greu de observat, dar care apar indiferent de industrie.
3.Am nevoie de multe resurse ca să implementez soluțiile?
E scris special pentru antreprenori mici și echipe restrânse, dar n-am să te mint, marketingul cere efort și investiții înainte de a avea rezultate.
4.Cât timp îmi ia să îl parcurg?
Capitolele sunt scurte, ușor de parcurs în 10 minute și nu sunt dependente unele de celelalte. Așa că, poți să citești când ai tu timp, fără să pierzi firul roșu.
5.De ce e atât de ieftin?
Pentru că vreau să arăt că marketingul nu înseamnă doar reclame și vânzări agresive, ci poate să facă și lucruri bune: să aducă ordine, claritate și clienți care revin de bunăvoie.
Acest ebook e gândit ca o opțiune accesibilă pentru toți antreprenorii mici, chiar și pentru cei care nu-și permit încă o strategie personalizată sau un consultant alături de ei.
Dacă vrei clienți care revin, recomandă și vorbesc de bine despre afacerea ta...
…începe prin a corecta lucrurile simple care îi alungă azi.
Investește doar 168 Leiîn ebook-ul
„Cum să faci din experiența clienților tăi un avantaj competitiv”
și vezi ce poți schimba chiar de mâine.