OanaZosim.ro

Am vrut să fiu și
să le fac pe toate.

și am reușit!

Când visam să devin avocat, am ales marketing.

Mi-am dorit să fiu fotograf, balerină, polițist, avocat, uneori doctor, alteori arhitect, cântăreață și arheolog. Iar dacă îmi rămânea timp, să îmi deschid și o cafenea și o mică bibliotecă.

Cu carte de muncă, nu am fost de nici unele.

Dar, exact când visam să devin avocat, am ales să fac marketing – în altă țară, că de ce să fiu previzibilă?

Am plecat în Marea Britanie ca în vacanță.

Doar că din vacanță am venit cu:

  • o facultate de Marketing și Publicitate absolvită cu 1st Honours Degree
  • o diplomă de Strategic Project Management Prince2
  • și 3 ani de practică pe diferite proiecte locale de strategie de marketing și social media management.

Apoi, am continuat studiile cu un master de Marketing și Comunicare, acasă, în Iași.

În același timp, am început să lucrez împreună cu profesioniști și profesori renumiți pe strategii de marketing și planuri de afaceri pentru companii din domeniul IT, contabilitate și agricultură.

Am intrat în rolul de strateg de marketing.

Am învățat că trebuie nu doar să cunoști teoria în marketing, dar să știi să fii răbdător. Că poți să ai creativitate și poți visa campanii demne de premii și obiective grandioase, dar trebuie să fii realist și să lucrezi cu ce ai acum. În acest mod, poți construi acțiuni viitoare ce îți vor permite să faci acele campanii grandioase, cu mai puține riscuri.

Și am devenit tot ce am vrut, ba chiar mai mult.

Am gustat puțin din ce înseamnă o agenție.

Dar se pare că am tras lozul câștigător (cinstit vorbind).

Din rolul meu, am avut cel mai noroc norocos să fac și recrutare de clienți și management și execuție și contabilitate primară. Așa că am hotărât ușor că pot să devin freelancer, strateg de marketing și comunicare cu acte în regulă.

Și am devenit.

Și am devenit apoi și avocat și fotograf, profesor și agricultor, ba am lucrat și în medicină, în turism, în fashion și home decor de lux și multe altele.

Nu mă pot sătura să port toate pălăriile astea în timp ce fac ce știu cel mai bine – să gândesc structurat, să organizez, să cercetez și să analizez, să găsesc soluții creative bazate pe fapte, pe ce am la îndemână cu adevărat, ca apoi să mă bucur alături de antreprenori de rezultate constante.

Misiunea mea e să ajut antreprenorii să construiască branduri bine fundamentate și pline de personalitate, prin acțiuni de marketing și comunicare planificate strategic, pornind de la datele din industria și din afacerea lor.

Toate cu un strop de voie bună. Bine, mai mult de un strop. De fapt, să curgă cu voie bună.

okay, am vorbit despre calificări

e timpul să afli totul

de la O la Z

Acum că știi vrute și nevrute despre mine, hai să discutăm despre tine și afacerea ta.